Alphatron Marine

Alphatron Marine|De binnenvaartafdeling van Alphatron Marine heeft sinds de oprichting een onstuimige groei meegemaakt. Dit komt mede door een goed functionerend servicenetwerk in Europa. De samenwerking met JRC heeft geresulteerd in een aantal verschillende modellen rivierradars: van de JMA-608 tot de JMA-610. De ontwikkeling van innovatieve producten heeft gezorgd voor vernieuwing in de binnenvaart.

Alphatron Marine biedt op maat gemaakte producten aan voor de binnenvaartmarkt omtrent navigatie en communicatie. Zo kunnen wij een modern stuurhuis voorzien van een volledige navigatiepakket waarbij alle instrumenten op elkaar worden afgestemd. Ook voor bestaande schepen is er gedetailleerde apparatuur beschikbaar, waarbij de prijs net zo belangrijk is als het design. 

Wij staan garant voor een uitstekende service van onze binnenvaartproducten. Een team van servicemonteurs staat dag en nacht klaar om u verder te helpen bij eventuele problemen met apparatuur. Daarnaast maken we graag gebruik van een uitgebreid netwerk van dealers in het binnen- en buitenland om u altijd en overal optimale service te kunnen bieden.

Onderhouds- en service contracten

De sleutel tot het bieden van service en ondersteuning van wereldklasse is om snel te reageren en betere oplossingen te bieden dan wie dan ook, waar dan ook. JRC en Alphatron Marine bieden een volledig scala aan betrouwbaar onderhoud en andere diensten die worden uitgevoerd door de beste professionals in het veld om uw schepen operationeel te houden. Wat het belangrijkste is voor het runnen van uw bedrijf: kostenefficiënte en snelle respons, preventief onderhoud, prestatieoptimalisatie op lange termijn en onderhoud en services op afstand zijn kernwaarden. Wij helpen met een gepersonaliseerde oplossing, een bedrijfsspecifieke onderhouds- en serviceovereenkomst die voldoet aan uw normen en behoeften en die een kostenefficiënte beschikbaarheid van uw vloot garandeert, nu en in de toekomst.

De onderhouds- en serviceovereenkomsten van JRC en Alphatron Marine kunnen op maat worden gemaakt en helpen u om de maximale voordelen te behalen. Wij bieden drie soorten Service Level Agreements (SLA), altijd één die het beste bij u past: Shore Based Maintenance (SBM) certificaat, Premium of Executive Contract. Optionele services kunnen op aanvraag worden toegevoegd.

Belangrijk aan alle onderhouds- en serviceovereenkomsten is onze nauwe samenwerking met de klant. U zult profiteren van uw eigen toegewijde servicecoördinator, voorspelbare onderhoudskosten en het delen van onderhoudsverantwoordelijkheden met een hooggekwalificeerde partner. Met onze remote services kunnen wij u altijd en overal ondersteunen.

Contact

Hoofdkantoor